Lange tijd werden witte sokken als een absolute modezonde beschouwd. Gecombineerd met sandalen waren ze het beruchte kenmerk dat Duitse vakantiegangers van middelbare leeftijd al van ver herkenbaar maakte, en er was eigenlijk geen outfit waarbij de kousen acceptabel waren. Met de opkomst van het hipsterisme is dit echter veranderd. Aan het begin van het nieuwe millennium zag je plotseling jonge mensen vol trots hun witte sokken dragen, gecombineerd met korte broeken, jeans met hoge taille, sneakers en zelfs sandalen. En in de skatercultuur maken felle voetbedekkingen ook deel uit van de stijl. Tegenwoordig zijn witte sokken de meest onopvallende keuze: kleurrijke sokken met opvallende prints en allerlei betekenisvolle ontwerpen hebben de sokkenmarkt overgenomen en het maakt niemand meer uit of de sokken die uit hun schoenen flitsen matchen met de rest van hun kleding.
Omdat kapitaalbrouwerij BRLO tot het hippe deel van de bevolking behoort en haar bijdrage wil leveren aan de diversiteit van het kousenlandschap (of simpelweg omdat ze op een stoere manier hun label op hun lichaam willen dragen), bedacht het team hun eigen sokken. Hun modellen zijn stijlvol wit, hebben twee strepen op de bovenste manchetten en voorzien van de naam van de brouwerij in zwarte blokletters. Ze passen op alle soorten schoenen en, dankzij het hoge stretchgehalte, op voeten van alle maten.
Toerist of trendsetter? De beslissing is aan u!