Bierige Kerstmis! Bestel vóór 18-12-2025, 23:59 uur en ontvang je bestelling gegarandeerd vóór Kerstmis.*
Vul hier je e-mailadres in om eenmalig op de hoogte te worden gehouden zodra het artikel weer beschikbaar is.
De wereldwijde verspreiding van internet heeft niet alleen kennis en informatie toegankelijk gemaakt voor steeds meer mensen, maar heeft ook geleid tot een enorme toename van beroemdheden. Mensen van over de hele wereld winnen aan populariteit via het world wide web – en niet altijd door hun vaardigheden, talent of speciale vaardigheden. Talloze beroemdheden staan bekend om hun bereidheid om alles te doen. Video’s van mobiele telefoons in keukenblenders, maaltijden met tienduizenden calorieën, tieners die wasmiddel consumeren of mensen die met lange vingernagels op alledaagse voorwerpen tikken, circuleren online en brengen hun makers wereldwijde roem, invloed en rijkdom.
Atelier Vrai combineert hun voortreffelijke biercreaties graag met een vleugje maatschappijkritiek en neemt zelden een blad voor de mond. "Stop Making Stupid People Famous" is de titel van hun nieuwste werk en tegelijkertijd een dringend (en smakelijk) beroep op de mensheid.
Achter de boycot van de algemene verdomming schuilt een zonnig-gele New England IPA met een levendig alcoholpercentage van 6,5% en een flinke dosis smaak. Terwijl gerst-, tarwe- en havermouten zorgen voor een heerlijk robuuste textuur, zorgen de Bru-1 en Sabro hopsoorten voor het betoverende aroma van het bier. Het brouwsel smaakt heerlijk naar goudgele ananas, exotische kokosnoot, harsachtige hop en tropisch fruit.
ATELIER VRAIWater, gerstemout, tarwemout, havermout , hop, gist